Åren går och du fyller år..

Hej
 
Idag kommer jag blogga ett kort där jag har använt mig av en lite större spillbit som blev över från ett annat kort/alster.
 
 
Kortstommen är ca 10.5x15cm (C6) och kommer från ett 50pack med kort och kuvert.
 
Det fina blommig bakgrundspappret kommer från ett block (15x30cm)  från JoyCraft och det heter Chabby Chic, i det blocket finns det många fina mönster. 
Det enfärgade pappret kommer också från märket CraftEmotions dom säljs i 10 pack till ett väldigt bra pris just denna färgen heter Mocha 1270.
 
Doilisen/kakpappret som sitter under texten kommer från Panduro.
 
Den fin fina textstämpeln är en gummistämpel från Malins stämplar.
Texten har jag stämplat med memento "rich cocoa" och sedan har jag stansat ut den med en rund dies från nellie snellen och  "Smutsat" kanterna med Prima Chalk Fluid Edger färgen "dark bark"
 
Pärlsprötet som sitter bakom blomman har jag köpt via facebook men det finns bland annat på pysseltagen.se klicka HÄR så kommer du till dem.
 
 /Rebecka
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebeckaskapar.blogg.se

Hej Mitt namn är Rebecka Björk. Jag älskar att pyssla med bland annat Scrapbooking/Kortmakeri och smycken och det är detta jag kommer att blogga mest om men de kan hända att det smiter in lite annat också :)

RSS 2.0