Grattis Grattis

Hej!
Idag bloggar jag om ett Grattiskort jag nyligen gjort.
 
 
Kortet är ca 13.5x13.5cm 
Det prickiga bakgrunds pappret kommer från ett paper pad 6x6" (15x15cm) som heter Butterfly Kisses av märket BoBunny.
 
Den snygga damen är en digistamp från PNilssondesign (Pernilla Nilsson) som hon så fint designat.
Den har jag skrivit ut på Colorcopy 200grams papper och sedan färglagt med mina promarker.
Har sedan stansat ut den med en dies från Gummiapan som heter Stitched Circles (10 runda i olika storlek) och sotat kanterna med Prima Chalk Fluid Edger färgen "teak wall".
Den blå runda bakom bilden är med en dies från samma set fast en storlek större.
 
De två "tagsen" som sticker ut under dom runda har jag gjort av spillbitar från de blå enfägade och de prickiga bakgrunds pappret. Dom satt jag dit för att få lite mer djup och händelse i kortet.
 
Rhinstonesen/blinget kommer från ett sett från Youdo.
 
Grattis är en lite diesen är från märket Crealies som bland annat finns på Scrapbruket.
 
Tyckte det var väldigt roligt att skapa detta kortet
 
/Rebecka
Lena
2018-03-21 @ 14:49:33

Jättefint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebeckaskapar.blogg.se

Hej Mitt namn är Rebecka Björk. Jag älskar att pyssla med bland annat Scrapbooking/Kortmakeri och smycken och det är detta jag kommer att blogga mest om men de kan hända att det smiter in lite annat också :)

RSS 2.0