Pion design.....

... är just nu ett av mina favorit märken att scrappa med.
 
Här kommer två kort som jag har använde pion design "The Songbird's Secret."
 
 
Kort nr 1
 
Här har jag använd mig av de ljusgröna pappren (6x6")  från serien.
Bilden och den engelska texten kommer från klipparket som heter "images from the past the songbird's secret."
 
Den vitar utstansade under bilden tror jag är en dies från spellbinders.
 
Den underbart fina textstämpeln "Grattis på födelsedagen" kommer från Malins stämplar.
 
 
Kort nr2
 
Här har jag använd mig av de ljusgröna pappren (6x6")  från serien.
Bilden kommer från klipparket som heter "images from the past the songbird's secret."
 
Fjärilarna är gjorda med handpunchar från nellie snellen. Dessa punchar fick jag låna av fina Laila Gustafsson på en scrappträff i Piteå.
 
Den underbart fina textstämpeln "Grattis på födelsedagen" kommer från Malins stämplar.
 
/Rebecka
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebeckaskapar.blogg.se

Hej Mitt namn är Rebecka Björk. Jag älskar att pyssla med bland annat Scrapbooking/Kortmakeri och smycken och det är detta jag kommer att blogga mest om men de kan hända att det smiter in lite annat också :)

RSS 2.0