Toffifeekort!

Hej
Idag tänkte jag visa ett Toffifekort här på bloggen.
Ett Toffifeekort är alltså ett kort där man rymmer en Toffifeeask.
 
 
Bakgrunds pappret både på ut och insidan kommer från ett 30"x30" block från Panduro som heter "Tilda Spring Diaries"
 
Stämpelbilden (den fräsiga damen) är en digitalstämpel som superduktiga Pernilla Nilsson har designat.
En digitalstämpel är en fil på datorn som man kan skriva ut och sedan färglägga. 
Jag har färglagt den med mina promarkerpennor.
 
Stämpeln "HURRA på din dag idag!" är en gummistämpel från Malins Stämplar.
 
Den ovala diesen/stansmallen som jag använt till att stansa ut stämpelbilden kommer från företaget gummiapan.
 
De söta 3D fjärilarna kommer från docraft och kan bland annat köpas på Slöjddetaljer.
 
 
På insidan har jag fäst en ficka med en utsansad rektangel som man kan skriva ett medelade på.
Fickan kan man även använda till tex ett presentkort, pengar eller lotter.
 
 
Beskrivningen på hur man gör ett sådant Toffifeekort finns HÄR. Skrolla ned en bit på sidan så hittar ni beskrivningen.
Det är superduktiga Anethe Hellström som har gjort den fina beskrivnigen och lagt in på sin blogg.
 
/Rebecka
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebeckaskapar.blogg.se

Hej Mitt namn är Rebecka Björk. Jag älskar att pyssla med bland annat Scrapbooking/Kortmakeri och smycken och det är detta jag kommer att blogga mest om men de kan hända att det smiter in lite annat också :)

RSS 2.0