"The Songbird's Secret."

Hej
Idag kommer sista inlägget för denna gången med serien "The Songbird's Secret.".
Denna gången är det pappren i gula toner.
Så här kommer 3 kort :)
 
Kort 1.
 
Den Superfina engelska texten kommer från klipparket som heter "images from the past the songbird's secret."
 
Bakgrunds pappret är ett från 6x6" (15x15cm) papppren från Pion design "The Songbird's Secret."
 
Stämpeln Grattis på födelsedagen kommer från företaget Idas Magasin och är deras egna design.
 
Grattis på födelsedagen har jag stansat ut med en dies från gummiapan. Den heter Stitched Rectangles och är från ett set på 8 st i olika storlek och är deras egna design.
 
På kanten av pappret/texterna har jag använd mig av Prima Chalk Fluid Edger tror att de var färgen "Teak Wall"
 
Kort 2.
 
 
Bakgrunds pappret är ett från 6x6" (15x15cm) papppren från Pion design "The Songbird's Secret."
Det enfärgade pappret bakom är från pions serie med enfärgade papper.
 
Den fina bilden på flickan kommer från klipparket som heter "images from the past the songbird's secret."
 
Stämpeln Grattis på födelsedagen kommer från företaget Idas Magasin och är deras egna design.
 
På kanten av bilden och texten har jag använd mig av Prima Chalk Fluid Edger färgen "Dark Bark"
 
Kort 3.
 
Bakgrunds pappret är ett från 6x6" (15x15cm) papppren från Pion design "The Songbird's Secret."
 
Den finfina engelska texten kommer från klipparket som heter "images from the past the songbird's secret."
Drömfångaren kommer från ett av 6x6" (15x15cm) pappret från serien.
 
Den fina stämpeln "Grattis på födelsedagen kommer från Malins stämplar. Hon har väldigt många användbara stämplar till salu och hon kan även hjälpa med att fixa en personlig stämpel :)
 
De små fjärilarna kommer från en dies av märket Marianne Design och heter Butterflies (CR1354).
Den stansar ut alla dessa små söta fjärilar på en gång
 
(lånad bild från internett)
 
På kanten av bilden, texterna och fjärilarna har jag använd mig av Prima Chalk Fluid Edger färgen "Teak Wall" för att dem ska se lite gamla ut.
 
/Rebecka
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rebeckaskapar.blogg.se

Hej Mitt namn är Rebecka Björk. Jag älskar att pyssla med bland annat Scrapbooking/Kortmakeri och smycken och det är detta jag kommer att blogga mest om men de kan hända att det smiter in lite annat också :)

RSS 2.0